1. Skicket: Gör en noggrann bedömning att produkten är i samma skick som när den levererades till dig.
Observera, för att återbetalning ska godkännas när det gäller el-produkter så får varan inte uppackat från sin skyddsplast eller varit monterat på ert fordon då det kan skada vår komponent. Garanti/retur gäller inte på begagnade batterier.
.
2. Kontakta oss: Ring oss på 0479-100 44 eller maila till info@bikeyard.se
.
3. Formulär: Vänligen fyll i så utförligt som möjligt, sedan tryck på "Skicka". Glöm inte att fylla i namnet på vår säljare + vem som ska stå för frakten, för snabbare hantering. Du hittar formuläret längre ner på denna sidan.
.
4. DB Schenker ombud: Du får en QR kod på din mail ifrån DB Schenker. Paketera lådan väl (lägg med kvitto plus följesedel), och lämna på ett DB Schenker-ombud. Glöm inte att ta bort/klistra över den gamla fraktsedeln om du använder samma låda. Om du som kund ska stå för returfraktens kostnad, skickar du företagspaket (Parcel) till: Bikeyard Sweden AB, Holma 1027, 283 91 Osby
.
5. Klart: När paketet anländer till oss gör vi en besiktning av varan. Om allt ser korrekt ut, gör vi en återbetalning till dig, eller vad som är överenskommet. Om återbetalning ska ske, får du tillbaka dina pengar inom 5 arbetsdagar, efter att paketet anlänt hos oss. Återbetalningarna sker via Svea Ekonomi. Har ni frågor kring era betalningar/återbetalningar kan ni ringa dom på telefonnummer 08-514 93 113
.